Obsah CD je chráněn autorskými právy a jeho kopírování je zakázáno.
Máte-li zájem o "Pracovní listy z dramatické výchovy",
kontaktujte nás.
Ukázky z Pracovních listů:
(obrazovou přílohu lze použít i jako názornou prezentaci k výkladu
například pomocí projektoru nebo interaktivní tabule)
Publikace je zpracována v rámci projektu "Udržitelný rozvoj a enironmentální výchova ve vzdělávání pedagogických pracovníků", reg.č. projektu: CZ.1.07/1.3.00/14.0075
Publikace slouží jako studijní opora pro pedagogy, koordinátory, studenty EVVO a širokou veřejnost. Vymezuje základní pojmy v metodologii EVVO, objasňuje cíle a podstatu EVVO. Seznamuje pedagogy s možnostmi začlenění environmentální výchovy do Rámcových vzdělávacích programů všech úrovní a typů škol, věnuje se výkladu osobnosti učitele jako realizátora tradičních i alternativních metod práce, strategií a stylů. Podává stručný přehled metod, technik a oraganizačních forem EVVO i výčet nejčastěji používaných evaluačních nástrojů. V závěru nabízí pedagogům inspiraci v podobě ukázek realizovaných projektů na Ukrajině i v Jihočeském kraji ČR.
Tento studijní materiál byl vytvořen pro projekt "Další vzdělávání v oborech cestovní ruch a venkovská turistika, osobnostní rozvoj a manažerské dovednosti", reg.č. projektu CZ.1.07/3.2.08/02.0015.
Studijní výukový materiál si klade za cíl seznámit se s významem, druhy komunikace a nejčastějšími chybami při komunikačním procesu. Převádí teoretické poznatky této problematiky na praktické příklady. Vymezuje neverbální komunikaci a její obory (proxemiku, gestiku, mimiku, atd.), definuje proces verbální komunikace a řeč jako nátroj specificky lidského dorozumívání, doporučuje vhodné vyjadřovací prostředky. Popisuje strategie efektivního profesionálního telefonování, napomáhá při přípravě a realizaci úspěšné prezentace.
Komunikační dovednosti bývají často rozhodujícím faktorem úspěšnosti obchodních jednání, schůzek nebo přijímacích pohovorů a zasahují do pracovního i osobního života lidí.
Tento studijní materiál byl vytvořen pro projekt "Další vzdělávání v oborech cestovní ruch a venkovská turistika, osobnostní rozvoj a manažerské dovednosti", reg.č. projektu CZ.1.07/3.2.08/02.0015.
Publikace si klade za cíl seznámit frekventanty s významem a vlastnostmi času i jeho proměnami v historických souvislostech. Definuje Time-Management jako sadu postupů a nástrojů pro plánování času a jeho efektivního využívání. Poukazuje na nutnost sebepoznání a sebereflexe při stanovování priorit. Time-Management je chápán jako efektivní řízení svého času a je základním principem pro spokojený život a úspěšné podnikání. Kdo neumí nakládat s vlastním časem, neumí nakládat s vlastním životem.