Články

01


Celkový přehled seminářů a kurzů,
ze kterých můžete vybírat:

 

  • Řeč těla jako účinný nástroj v obchodu
  • Profesionální sekretářka/asistentka
  • Abeceda asistentky a sekretářky
  • Profesionální image ženy
  • Profesionální image muže
  • Sekretářka – pravá ruka managera, členové týmu
  • Profesionální prodavač/ka
  • Profesionální obchodník
  • Jak komunikovat se zákazníkem?
  • Jak reprezentovat firmu?
  • Přijímací pohovor v kostce
  • Přijímací pohovor ze dvou stran
  • Komunikační dovednosti pro manažery
  • Vedoucí manažer a jeho motivační nástroje
  • Asertivita pro manažery
  • Asertivní komunikace v denní praxi
  • Neverbální komunikace v praxi
  • Verbální komunikace v praxi, základy rétoriky
  • Vymáhání pohledávek po telefonu
  • Telefonujte profesionálně
  • Estetika pracovního prostředí, základy aranžování
  • Základy grafologie pro personalisty a manažery
  • Grafologie pro pokročilé
  • 24 způsobů, jak upevnit věrnost vašich zákazníků
  • Delegování jako základní manažerská dovednost
  • Komunikace pro nezaměstnané
  • Komunikace pro manažery
  • Sebepoznávací semináře
  • Terapie pomáhají zvládat stres, napětí a konflikty
  • Konflikt, stres, tréma
  • Baum test (kresba stromu) jako projektivní podpůrná metoda při výběrovém pohovoru / konkurzu a při poznání lidí
  • Speciál pro ženy (Image, barvy, temperament, oblékání, líčení)
  • Time Management
  • Staff Management
  • Life management
  • Stres Management
  • Emoční inteligence a její vliv na výkon
  • Motivace a hodnocení ve firmě
  • Šikana na pracovišti – mobbing, bossing
  • Etiketa pro firmy
  • Jak připravit raut, party, banket
  • Desing kanceláře (barevné a tvarové ladění, psychologický účinek)
  • Delegování jako manažerská dovednost
  • Efektivní vedení porad
  • Základy personalistiky
  • Právní minimum v kostce
  • Management vedoucích pracovníků
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Prožitková terapie pro sebepoznání a poznání druhých
  • Emoční terapie a osobnostní růst
  • Arteterapie pro každého a osobnostní růst (mandaly a čakry, bioenergie a práce s ní)
  • Základní relaxační techniky a jejich účinky (autogenní trénink, focusing, meditace)
  • Syndrom vyhoření
  • Základní norma zdravotnických dovedností
  • Základy první pomoci
  • Bezpečnost práce
  • Trestní odpovědnost na pracovišti
  • Trestní právo v kostce
  • Rodinné právo v kostce
  • Pracovní právo v kostce
  • Právo a firma v praxi
  • Tvorba a řízení projektů
  • Mediální komunikace v denní praxi
  • Reklama a její účinky
  • Kýč, brak, vkus a nevkus (v tvorbě prostředí, oblékání, úloha doplňků a detailů)
  • Životní styl a jeho vliv na úspěšnou práci (psychohygiena, stravování, denní režim, rituály, prevence „vyhoření“)
  • Jóga jako životní styl
  • Anglická konverzace
  • Německá konverzace
  • Ruská konverzace
  • Počítač je hra I.–V (dle požadavků zadavatele)

Seznam seminářů včetně anotací najdete níže.

 

 

Charakteristika seminářů a kurzů

 

Semináře jsou určeny pro střední, vrcholový management i pro nemanažerské pozice. Vzdělávací programy mají teoreticko-praktický charakter, jsou založeny na prožitku, hře a řeší aktuálně problematiku na základě modelových situací. Směřují k sebepoznání, novému sebepojetí a využití svých silných stránek osobnosti v životě i při práci ve firmě. V seminářích jsou využity počítačové prezentace, videozáznamy, odborné publikace i pracovní listy. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu.

Seminář ve vaší firmě „na míru“

Pokud je ve firmě několik pracovníků se stejnými tréninkovými potřebami, je uspořádání tzv.“vnitrofiremního semináře“ pro vaše pracovníky ekonomicky výhodnou variantou (cca 10-12 osob).

  • Oblast a způsob tréninku lze upravit podle specifických potřeb firmy.
  • Vnitrofiremní semináře podporují týmovou spolupráci, otevřenou diskuzi ke konkrétním situacím a nabízejí řešení. Údaje o vnitřním chodu firmy neproniknou na veřejnost.
  • Semináře je možné realizovat po domluvě v jakémkoliv čase (včetně víkendů) a v místě, přijatelném pro firmu.
  • Rozsah semináře je možné upravit podle potřeb firmy. Nejčastějšími modely jsou půldenní, 4-8 hodinové bloky.
  • Zdarma připravíme návrh semináře, přednášky nebo vzdělávacího programu pro vaši firmu.

 

Dotazy, přihlášky

Semináře můžete objednat:

  • e-mailem : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., elektronickou přihláškou z webových stránek www.asteria-agentura.cz
  • telefonicky: 723 067 196

Všechny podrobnější i aktuální informace o seminářích, lektorech a partnerech najdete na webových stránkách www.asteria-agentura.cz

 

Platební podmínky

Cena je stanovena dohodou mezi objednavatelem a dodavatelem. V ceně jsou zahrnuty veškeré informativní materiály a pomůcky.

 

Seznam seminářů včetně anotací:

 

  • Řeč těla jako účinný nástroj obchodu
  • Cílová skupina:

  • manažeři všech úrovní, obchodní zástupci, sekretářky, asistentky, prodavačky, pracovníci marketingu apod.

  • Cíl:

  • manažeři všech úrovní, obchodní zástupci, sekretářky, asistentky, prodavačky, pracovníci marketingu apod.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8hodin (1denní)

  • Obsah:

    • Úloha gestikulace a mimiky - síla prvního dojmu, výhoda a rozdíly v řeči těla mužů a žen, vliv řeči těla na mluvený projev
    • Jak číst řeč našeho těla - jak dešifrovat tělesné signály a využívat je při práci s klientem, způsoby podání ruky, gestikulace, postoje - modelové situace, praktické ukázky
    • Prostorové vzdálenosti - proxemika a její význam při obchodním jednání - veřejná, osobní a intimní zóna
    • Několik praktických rad, jak úspěšně zvládnout řeč svého těla a vybudovat si profesionální image
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Profesionální sekretářka/asistentka
  • Cílová skupina:

  • sekretářky/asistentky

  • Cíl:

  • Vybudovat svůj profesionální image a zdokonalit svůj osobnostní projev.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Jak profesionálně vystupovat - jak ovlivnit první dojem, jakých chyb se vyvarovat, jak si vytvořit profesionální vzhled a image – móda a styl oblékání, líčení, řeč těla - jak ovládnout svá gesta a mimiku, jak podat ruku, základy rétoriky – práce s hlasem, slovní zásobou, jak se zbavit trémy a vylepšit svůj projev a sebeovládání.
    • Problematika typů a temperamentů, barevný typ, sebepoznání, budování vlastností. Při odhalování osobnosti bude využito grafologických a kresebných technik a testů.
    • Jak organizovat svou práci a čas svého šéfa - sjednávání schůzek a termínů, plánování, prezentace svých nápadů, postojů a loajality k šéfovi, modelové situace, praktické ukázky, výcvik
    • Jak vytvořit estetické pracovní prostředí - barevná a tvarová skladba interiéru, funkčnost, jednoduchost a podmínky pro práci
    • Jak a proč pečovat o detaily - v oblékání, při tvorbě pracovního prostředí i při jednání s lidmi
    • Jak využít ve své práci psychologii - jak naslouchat a porozumět svým spolupracovníkům, jak být empatický, předcházet konfliktům a zvládat krize, jak se vyrovnat s kritikou a umět s ní pracovat, jak vytvářet pozitivní atmosféru a využívat neverbální i verbální komunikace při práci s lidmi, asertivní techniky
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Abeceda asistentky a sekretářky
  • Cílová skupina:

  • sekretářky, asistentky, personalistky a pracovníci středního managementu

  • Cíl:

  • Poskytnout frekventantům základní orientaci v oblasti vytváření svého osobního i profesionálního image, zkvalitňovat neverbální i verbální dovednosti a naučit se využívat technik, které pomohou při denní praxi.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Osobní a profesionální image - úprava zevnějšku, barevná typologie, módní trendy a profesionální oblečení, líčení, osobní styl
    • Estetika pracovního prostředí
    • Efektivní komunikace s partnery a klienty, typy šéfů, temperamenty
    • Profesionální telefonování, základy rétoriky, práce s hlasem
    • Time management
    • Komunikativní dovednosti v marketingu - žena v konfliktním rozhovoru, jak konkurovat mužům na pracovišti, manažerka a stres, umění přesvědčit a vyjednat, umění prezentace, reklama
    • Asertivita jako prevence stresových situací, asertivní techniky
    • Relaxační techniky
    • Mobbing
    • Řeč těla - jak porozumět druhým z gest, mimiky a postojů těla. Kreativita při jednání s lidmi, uplatnění modelových situací a ukázek z počítačových prezentací, videozáznamů
    • Praktické rady a krátké ilustrativní testy a cvičení z oblasti sebepoznání, sebereflexe a prvního dojmu
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Profesionální image ženy
  • Cílová skupina:

  • pracovnice středního (popř. i vrcholového) managementu a nemanažerské pozice – sekretářky, asistentky, personalistky, ženy na marketingových pozicích, v oblasti reklamy, vedoucí prodejen, prodavačky apod.

  • Cíl:

  • Naučit se vytvářet a zdokonalit svůj osobní i profesionální image a umět jej využít při práci s lidmi i při prezentaci firmy /podniku.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Životní styl a společenský image - firma a její image, oblečení a úprava zevnějšku podle požadavku pracovního oboru, pracovního zařazení, věku, pohlaví apod., barevná typologie (ukázky barevných typů, způsoby oblékání a líčení při respektování individuality ženy a potřeb podniku), individuální rady, sebereflexe
    • Kritéria pracovní úspěšnosti - neverbální komunikace a její využití v pracovním procesu (způsoby pozdravů, podání ruky, vysvětlení nejčastěji používaných gest, význam mimiky a postojů při komunikaci s lidmi v obchodě i při prezentaci) – počítačové ukázky, popř. videozáznamy
    • Verbální komunikace s klientem/zákazníkem - základy rétoriky a konverzace, odstranění nejčastějších chyb v komunikaci – využití modelových situací, videozáznamů a počítačových prezentací, praktický výcvik, rozvíjení manažerských dovedností
    • Alternativní metody prevence stresu (relaxační cvičení, meditace, autogenní trénink, využití grafických technik a testů k sebepoznání), asertivní techniky, cvičení empatie – praktický výcvik s možností nácviku samoregulačních technik
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Profesionální image ženy a muže (aneb jak být úspěšný)
  • Cílová skupina:

  • pracovníci středního a vrcholového managementu

  • Cíl:

  • Zdokonalit se v oblasti komunikace, poznat sám sebe, naučit se vytvářet svou osobní a profesionální image a využívat ji při práci.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Životní styl a společenský image - podnik a jeho image, oblečení a úprava zevnějšku podle požadavku pracovního oboru, zařazení, věku, pohlaví apod., barevná typologie
    • Kritéria pracovní úspěšnosti - neverbální komunikace a její využití v pracovním procesu, rozvíjení manažerských dovedností, základy rétoriky a konverzace
    • Alternativní metody prevence stresu (relaxační cvičení, meditace, autogenní trénink, využití grafických technik a testů, asertivní techniky)
    • Žena a muž na pracovišti - využití modelových situací, diskuze, sebereflexe
    • Umění prezentace sebe sama, projektů a produktů, reklama
    • Výběrový pohovor, veřejné vystupování – modelové situace, praktický výcvik, analýza
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Sekretářka - pravá ruka managera, člen týmu
  • Cílová skupina:

  • pracovníci středního managementu – sekretářky, asistentky manažerů

  • Cíl:

  • Prohloubit poznatky v oblasti sebepoznání a image, zdokonalit svůj profesionální projev a komunikaci s lidmi.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Kultura osobnostního projevu - harmonizace osobnosti, image ženy, oblečení a úprava zevnějšku / podle věku, hierarchie ve společnosti /, móda
    • Typ tváře a postavy, barevná typologie - individuální zvláštnosti, profesionalita v oblékání i v jednání s lidmi
    • Základy neverbální komunikace - způsoby podání ruky, postoje, význam gest, proxemika – komunikační vzdálenosti
    • Umění konverzace - základy rétoriky, práce s hlasem, co je úspěšný dialog, jak zvládat společenské situace, udržovat tok konverzace a poznat partnery
    • Zákonitosti týmové práce - řešení modelových situací v komunikaci, videotrénink a zpětná vazba
    • Grafický projev člověka a jeho poznávací charakter - co o mně říká písmo, jak poznat z písemného projevu základní orientaci a vlastnosti člověka, jak s ním komunikovat, význam sebepoznání a sebereflexe
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Profesionální prodavač/ka
  • Cílová skupina:

  • prodavač/ky, vedoucí prodejen

  • Cíl:

  • Zdokonalit svůj osobnostní projev, komunikační dovednosti v obchodě při práci se zákazníky a reprezentovat svou firmu/podnik.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Kultura osobnostního projevu, sebepoznání - praktický výcvik na základě sebezkušenostních a terapeutických technik
    • Vytváření osobního i profesionálního image v závislosti na image firmy – oblečení, líčení, barevná typologie osobnosti
    • Základy úspěšné komunikace se zákazníkem/klientem – ukázky neverbálních projevů (postoj, gesta, mimika), verbální komunikační techniky, nejčastější komunikační chyby v obchodě – modelové situace
    • Základy rétoriky, práce s hlasem – hlasová, dechová, artikulační cvičení, frázování, významové a fyziologické pauzy. Melodie, síla hlasu, důraz
    • Asertivní techniky, cvičení empatie, zvládání stresových situací, modelové situace, praktický výcvik
    • Estetika pracovního prostředí, základy aranžování, úloha efektivní reklamy – vkus, nevkus, kýč, brak, ukázky
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Jak komunikovat se zákazníkem?
  • Cílová skupina:

  • pracovníci marketingu, prodavačky, obchodní zástupci, makléři apod.

  • Cíl:

  • Zdokonalit komunikativní dovednosti a využít jich efektivně při práci s klientem/zákazníkem.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4hodiny (půldenní) nebo 8hodin (1 denní)

  • Obsah:

    • Komunikace a pseudokomunikace
    • Fáze komunikačního procesu
    • Jak zaujmout a vybudovat důvěru při vzájemné komunikaci
    • Pravidla aktivního naslouchání, cvičení empatie, praktická cvičení
    • Neverbální komunikace, základní techniky řeči těla (podání ruky, postoje, význam mimiky a gestikulace v úspěšné komunikaci), praktické ukázky
    • Profesionální image a komunikace
    • Verbální komunikace, zákonitosti rétoriky, práce s hlasem, telefonní komunikace
    • Nejčastější komunikační chyby, jejich analýza a odstraňování komunikačních blokád, řešení konfliktu
    • Typologie osobnosti zákazníka, typy temperamentů
    • Modelové situace a praktická cvičení směřující k úspěšné komunikaci
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Jak reprezentovat firmu?
  • Cílová skupina:

  • pracovníci středního a vrcholového managementu

  • Cíl:

  • Zdokonalit individuální prezentační schopnosti účastníků, ovládat svůj image, naučit se využívat neverbální i verbální způsoby pro prezentaci firmy.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Prezentace – co je prezentace, typy posluchačů
    • Reklama a její účinnost, nejčastější chyby při prezentacích výrobků a služeb - vkus, nevkus, kýč, brak
    • Osobní image prezentujícího – oblečení, líčení, barevná typologie osobnosti – testy zaměřené k sebepoznání a sebehodnocení
    • Úloha neverbální komunikace při prezentaci – ukázky nejčastějších gest, postojů, jejich dešifrování
    • Asertivní techniky jako prevence stresu a konfliktů, cvičení empatie, modelové situace
    • Základy verbální komunikace – rétorika – práce s hlasem, melodií, dynamikou, výškou, frázování, dechová, hlasová a artikulační cvičení, překonávání trémy a nejistoty ve slovním projevu
    • Podmínky prostorové a časové – uspořádání prostoru a efektivní práce s časem
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Přijímací pohovor v kostce
  • Cílová skupina:

  • vrcholový management, řídící pracovníci

  • Cíl:

  • Seznámit frekventanty se základními kritérii přijímacího pohovoru, doporučit některé techniky při výběru spolupracovníků, dešifrovat neverbální i verbální projevy

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Osobní prezentace
    • Fáze a kritéria přijímacího pohovoru
    • Vedení přijímacího pohovoru - přehled obvyklých otázek, příklady životopisů, osobnostních testů a projektivních technik
    • Ukázky grafologických rozborů a jejich využití při přijímacích pohovorech
    • Nejčastější chyby v neverbální i verbální komunikaci při přijímacím pohovoru
    • Řeč těla – ukázky nejčastějších postojů, gest, ze kterých se můžeme naučit číst a poznat vlastnosti člověka, profesionální image, praktický výcvik
    • Techniky úspěšné verbální komunikace – základy rétoriky, modelové situace, praktický výcvik
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Přijímací pohovor/konkurz ze dvou stran
  • Cílová skupina:

  • manažeři, obchodníci i zájemci na nemanažerských pozicích, účastníci výběrových pohovorů

  • Cíl:

  • Ukázat přijímací pohovor ze dvou úhlů pohledu – z pozice řízení a vedení a také z pozice člověka zajímajícího se o práci v daném oboru.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Osobní prezentace – základní předpoklady úspěšné prezentace, úloha prvního dojmu, neverbální a verbální projev, image
    • Fáze a kritéria přijímacího pohovoru
    • Vedení přijímacího pohovoru - přehled obvyklých otázek, příklady životopisů, osobnostních testů a projektivních technik
    • Ukázky grafologických rozborů a jejich využití při přijímacích pohovorech
    • Nejčastější chyby v neverbální i verbální komunikaci při přijímacím pohovoru – nedovolené otázky, struktura rozhovoru
    • Interwiew stresové, skupinové, informační
    • Řeč těla – ukázky nejčastějších postojů, gest, ze kterých se můžeme naučit číst a poznat vlastnosti člověka, profesionální image
    • Techniky úspěšné verbální komunikace – základy rétoriky, modelové situace, praktický výcvik
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Rétorika – kultura řeči a práce s hlasem
  • Cílová skupina:

  • Seminář je určen všem, kteří chtějí zlepšit úroveň svého mluveného projevu, zejména lidem, kteří denně komunikují s lidmi, tj. obchodníkům, zaměstnancům pojišťoven, bank, sekretářkám, asistentkám, managerům všech úrovní i lidem na nemanažerských pozicích.

  • Cíl:

  • Zdokonalit slovní projev s komunikaci a naučit se využívat řečové dovednosti v profesi i osobním životě.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 2x4 hodiny (celodenní)

  • Obsah:

    • Základy mluveného projevu a komunikace
    • Pseudokomunikace - nejčastější řečnické chyby a triky, jak je odstranit
    • Úloha těžiště při mluvě
    • Jak ovládat základní vlastnosti hlasu (výška, barva, síla), tvorba tónu, práce s pauzami, dynamikou a tempem řeči, frázování
    • Dechová, hlasová a artikulační cvičení
    • Jak ovládnout hlasem prostor, jak zaujmout
    • Jak zachovat pravidla hlasové hygieny
    • Jak komunikovat přirozeně, přesvědčivě při vystoupení na veřejnosti v profesi i v osobním životě
    • Mimojazykové projevy, které pomáhají mluvenému slovu
    • Trénink mluveného projevu, slovní improvizace, zásady koncipování mluveného projevu
    • Analýza nejčastějších chyb mluveného projevu, využití modelových situací
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Komunikační dovednosti pro manažery
  • Cílová skupina:

  • střední a vrcholový management a pracovníci v řídících funkcích

  • Cíl:

  • Zefektivnit pracovní činnost manažerů pomocí komunikačních dovedností, zvýšit kvalitu řízení pracovních týmů, zdokonalit svůj projev při firemních prezentacích i v soukromém životě.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (1 denní)

  • Obsah:

    • Komunikace a pseudokomunikace
    • Fáze komunikačního procesu
    • Jak zaujmout a vybudovat důvěru při vzájemné komunikaci
    • Pravidla aktivního naslouchání, cvičení empatie, praktická cvičení
    • Asertivní techniky v komunikaci
    • Neverbální komunikace, základní techniky řeči těla (podání ruky, postoje, význam mimiky a gestikulace v úspěšné komunikaci), praktické ukázky
    • Verbální komunikace, zákonitosti rétoriky, práce s hlasem, telefonní komunikace
    • Nejčastější komunikační chyby, jejich analýza a odstraňování komunikačních blokád
    • Modelové situace a praktická cvičení směřující k úspěšné komunikaci
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Asertivita pro manažery
  • Cílová skupina:

  • pracovníci středního i vrcholového managementu

  • Cíl:

  • Naučit se využívat asertivní techniky v osobním životě i ve své profesi a předcházet tak konfliktům a stresu. Osvojit si empatický konstruktivní přístup při řešení problémů a tím budovat svůj profesionální image.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Asertivita – vymezení pojmu, rozdíly mezi pasivitou, agresivitou a asertivitou
    • Manipulační chování
    • Charakteristika zdravé komunikace, styly komunikace
    • Špatné návyky v komunikaci, komunikační styly – představy o komunikaci, sdělování, naslouchání, emotivnost, konstruktivnost
    • Asertivní desatero
    • Základní asertivní dovednosti – kompliment, zpětná vazba, asertivní „ne“, gramofonová deska, laskavost, empatické naslouchání, otevřené dveře, negativní dotazování, negativní aserce, kompromis
    • Asertivita a kritika – přijímání a vyjádření kritiky
    • Modelové situace, praktické ukázky (popř.videozáznamy), výcvik, analýza situací
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Asertivní komunikace v denní praxi
  • Cílová skupina:

  • sekretářky, asistentky, prodavačky, vedoucí prodejen, personalistky, pracovníci marketingu apod.

  • Cíl:

  • Naučit se využívat asertivní techniky při denní komunikaci se zákazníkem/klientem, prohloubit empatické cítění a zdokonalit svůj profesionální image.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Asertivita – co je asertivita a její význam
    • Typy chování – pasivní, agresivní, manipulační, asertivní – využití modelových situací a praktického výcviku, popř. videozáznamů
    • Komunikační styly
    • Verbální a neverbální komunikace v závislosti na asertivitě – modelové situace, praktické ukázky
    • Asertivní techniky a jejich využití v obchodě a v týmové práci – praktický výcvik
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Neverbální komunikace v praxi
  • Cílová skupina:

  • pracovníci středního i vrcholového managementu i nemanažerské pozice

  • Cíl:

  • Seznámit frekventanty s řečí lidského těla a naučit se číst z gest a postojů člověka,využívat poznatků při denní praxi.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní seminář) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Neverbální komunikace a její podstata, zákonitosti – jak a co lze vyčíst z řeči lidského těla
    • Pseudokomunikace
    • Gesta, mimika, postoje – ukázky nejčastějších situací a jejich dešifrování – způsoby podání ruky, kontakt dotykem, očima apod.- modelové situace, praktický výcvik
    • Neverbální komunikace při výběrovém pohovoru, na poradách, při jednání s obchodním partnerem apod.
    • Desatero neverbální komunikace
    • Proxemika – veřejná, osobní, intimní zóna
    • Analýza, sebereflexe
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Verbální komunikace v praxi
  • Cílová skupina:

  • pracovníci středního managementu – sekretářky, asistentky, obchodní zástupci, dále prodavačky, mistři, vedoucí prodejen, dílen, pracovníci reklamy, cestovních kanceláří apod.

  • Cíl:

  • Zdokonalit jazykovou úroveň a slovní obratnost, komunikaci a využít poznatků pro vytváření svého profesionálního image.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Rétorika a komunikace
    • Pseudokomunikace
    • Práce s hlasem – vlastnosti hlasu – výška, melodie, síla, dynamika, frázování, dechová, hlasová, artikulační cvičení, významové pauzy
    • Zásady mluveného projevu
    • Komunikační styly
    • Nejčastější rétorické a komunikační nedostatky a jejich odstraňování
    • Modelové situace, praktický výcvik, využití videozáznamů a ukázek
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Vymáhání pohledávek po telefonu
  • Cílová skupina:

  • pracovníci zabývající se vymáháním pohledávek

  • Cíl:

  • Vybavit pracovníky dovednostmi pro efektivní vyjednávání s cílem uhrazení.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Typologie zákazníků, temperament člověka, postavení dlužníka a vymahače
    • Základy rétoriky – práce s hlasem, dynamika, výška, síla, melodie hlasu, frázování, významové a fyziologické pauzy v rozhovoru
    • Základy telefonování, nejčastější nedostatky
    • Komunikační styly podle typologie obtížných zákazníků, techniky vyjednávání
    • Asertivní techniky – praktický výcvik, modelové situace, ukázky z videozáznamů
    • Pasivní, agresivní, manipulační chování – modelové situace, praktický výcvik
    • Význam standardních postupů při dosahování pozitivních výsledků
  • Estetika pracovního prostředí, základy aranžování
  • Cílová skupina:

  • Estetika pracovního prostředí, základy aranžování

  • Cíl:

  • Prohloubit poznatky o estetice pracovního prostředí, o barevné a tvarové skladbě prvků v interiéru, získat poznatky a rady, jak vytvořit profesionálně vyvážený interiér, seznámit se s prvky aranžování.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Estetika – vymezení pojmu a zákonitostí
    • Interiér a jeho vlastnosti, požadavky na interiér – barevná a tvarová vyváženost, funkčnost, smysl pro detail, barevné kompozice
    • Ukázky vhodně sladěných a nevkusných interiérů, doplňky
    • Kýč, brak, vkus, nevkus
    • Barva a její psychologický účinek
    • Základní zásady při aranžování – ukázky zajímavých aranžovaných artefaktů
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Základy grafologie pro manažery
  • Cílová skupina:

  • pracovníci středního i vrcholového managementu

  • Cíl:

  • Naučit se podle základních poznatků z grafologie vyhodnotit písemný projev klienta/zákazníka, zjistit jeho silné a slabé stránky osobnosti, temperament a zaměření a využít těchto poznatků v osobním jednání i v obchodě.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Grafologie – vymezení pojmu, význam, základní pravidla při čtení z písma
    • Praktický výcvik – grafologické testy a jejich analýza, sebereflexe
    • Jak se člověk zrcadlí v písmu – ukázky a rozbory písemných dokumentů, písmo slavných osobností
    • Písmo a temperament člověka - styly písma, proměna písma v závislostech na temperamentu, vzdělání a individuálních zvláštnostech člověka
    • Podpis a jeho vypovídací hodnota – jak je možné z podpisu vyčíst vlastnosti člověka a jak tyto poznatky pomáhají v komunikaci s obchodním partnerem, zákazníkem
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • 24 způsobů, jak upevnit věrnost vašich zákazníků
  • Cílová skupina:

  • pracovníci marketingu všech úrovní

  • Cíl:

  • Naučit frekventanty strategickým obchodním postupům, doporučit postupy pro efektivní komunikaci se zákazníkem.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Typologie osobnosti, temperamenty, typy zákazníků
    • Styl jednání se zákazníkem, jak získat důvěru a vytvořit dobrý dojem
    • Základy komunikace, poruchy komunikace, pseudokomunikace, způsoby komunikace se zákazníkem, motivace zákazníka, oslovení, pozdrav se zákazníkem, cvičení empatie v komunikaci
    • Profesionální telefonování
    • Image firmy a zákazník, princip "omezené věrnosti"
    • 24 způsobů získávání zákazníka – praktické ukázky, modelové situace, výcvik
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Delegování jako základní manažerská dovednost
  • Cílová skupina:

  • pracovníci vrcholového a středního managementu

  • Cíl:

  • Zdokonalit manažerské dovednosti, naučit se přiměřeně delegovat úkoly a motivovat k práci.

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Delegování jako základní manažerská dovednost, efektivita práce, nedostatky v řízení
    • Základní pravidla delegování – důvěra, srozumitelnost pokynů, kontrola, motivace, pochvala jako stimulační metoda, časový rozvrh při plnění úkolů apod. – praktický výcvik ve skupinách, modelové situace, sebereflexe
    • Stimulační metody, úloha motivace, pochvala a osobní angažovanost jako stimulace k výkonu
    • Základy rétoriky
    • Úloha neverbální a verbální komunikace - modelové situace, praktický výcvik
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Komunikace pro nezaměstnané
  • Cílová skupina:

  • sociálně slabí jedinci, matky po mateřské dovolené, nezaměstnaní

  • Cíl:

  • Zdokonalit komunikativní dovednosti a využít jej při přijímacích konkurzech a hledání práce

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Kultura osobnostního projevu. Sebepoznání.
    • Základy neverbální komunikace - mimika, gestikulace, způsoby podání ruky, postoje. Nejčastější nedostatky v neverbální komunikaci a jejich odstraňování. Modelové situace, praktický výcvik.
    • Základy verbální komunikace – komunikativní styly, základy rétoriky – dechová, hlasová a artikulační průprava. Jazykový projev. Modelové situace, praktický výcvik.
    • Asertivita, manipulace, pasivita, agresivita
    • Budování osobního image – úprava zevnějšku, oblečení, líčení, osobní a profesionální styl.
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Kdo jsem? / poznejte sami sebe/
  • Cílová skupina:

  • střední management

  • Cíl:

  • Rozvoj sebepoznávacích schopností a dovedností

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Sebepoznávací a autoregulační techniky
    • Kresebné testy jako pomocník při sebepoznání
    • Mandaly a jejich symbolika
    • Relaxace, meditace a imaginace
    • Ukázky terapeutických technik /logoterapie, arteterapie, dramaterapie, somatoterapie/, jejich využití při zvládání náročných psychických situací
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Terapie pomáhají zvládat stres, napětí a konflikty
  • Cílová skupina:

  • střední management

  • Cíl:

  • Rozvoj sebepoznávacích schopností a dovedností

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní) nebo 8 hodin (celodenní)

  • Obsah:

    • Skupinové interakční hry
    • Řízená vizualizace, úloha snů a meditace při sebepoznání, psychologický účinek barev – terapeutické využití
    • Sebepercepce – aspekty "mého já", ego a superego
    • Temperament a živly
    • Uplatnění terapeutických technik pro zvýšení koncentrace, sebevyjádření a usnadnění komunikace
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Baum test jako podpůrná metoda při výběrovém pohovoru/konkurzu a při poznání lidí
  • Cílová skupina:

  • střední i vrcholový management

  • Cíl:

  • Seznámit se s projektivní metodou práce a jejím účinkem

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Co je to Baum test a jeho využití pro poznání lidí, projektivní technika
    • Praktický test s rozborem - zážitková forma práce
    • Ukázky rozborů v závislosti na temperamentu a vlastnostech a vzdělání lidí
    • Praktické využití Baum testu při výběrovém pohovoru
    Součástí semináře budou i počítačové prezentace ukázek a praktická cvičení.
  • Speciál pro ženy
  • Cílová skupina:

  • střední i vrcholový management

  • Cíl:

  • Získat základní orientaci při používání projektové metody

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 bloky po 4 hodinách

  • Obsah:

    • O ženách a mužích – co by měli vědět muži a ženy, vzájemné soužití
    • Jak být úspěšná – rituály, pozitivní myšlení, intuice
    • Jak být zdravá – psychika, stravování v souladu s přírodou
    • Sebepoznání v kresbě sebe sama
    Zážitkový seminář s uplatněním praktických modelových situací.
  • Life Management /aneb jak získat více času, energie a pořádku v životě/
  • Cílová skupina:

  • pracovníci vrcholového a středního managementu, personalisté, apod.

  • Cíl:

  • Naučit se lépe organizovat a naplňovat svůj pracovní i osobní život, vytvořit si jednoduchý životní styl, který frekventantům pomůže žít spokojeně

  • Forma:

  • teoreticko-praktický seminář

  • Časová dotace:

  • 4 hodiny (půldenní)

  • Obsah:

    • Životní styl
    • Rituály v životě jako opěrné body
    • Time management, časový rozvrh
    • Relaxační a autorelaxační techniky, focusing
    • Rodina a práce, mezilidské vztahy
Free live stats and visitor counter for Joomla, Wordpress, Drupal, Magento and Prestashop